kenapa????

1. kenapa ada banyak homework masa sekolah, saya sampai jadi pening kepala nak buat homework yang bertimbun.
2. kenapa saya nak tipu cikgu saya? bukannya saya tak tahu yang semua tu dosa, tapi saya buat jugak. for instance jumaat pas,saya cakap dekat kawan-kawan yang saya tak bawa buku. sedangkan saya memang sengaja tak nak bawa buku.> kepada Nurrul Syiffa, Nurfaidah, Fifi Ida Narina n student's 5 zamrud. I'm so sorry guys.

YA ALLAH YA TUHANKU. ini semua salah ku.bukanku tak tahu baik dan buruk.Hurmmmm.aku manusia yang durjana. aku manusia MUNAFIK.kenapa? kenapa?? kenapa aku masih tak nak berubah, saampai bila aku nak jadi macam ni????bukan aku tak tahu kalau nak berubah kena dari diri, bukan dari orang lain.
Harap semua dapat maafkan saya.maaf saya buat pengakuan dekat sini, bukan secara jujur.....

No comments: